Vegetarianismul și bolile articulare. Articulații

Vegetarienii nu au probleme articulare. Probleme articulare la vegetarieni

vegetarienii nu au probleme articulare examen pentru dureri articulare

Sucuri de fructe mere, portocale, grapefruit, etc ; Cereale procesate: cereale, pâine albă, biscuiți, covrigi, clătite, vafe, orez alb, paste făinoase; Cartofi: prăjiți, fierți, copți, chipsuri; Băuturi carbogazoase cu zahăr adăugat; Dulciuri, prăjituri.

Efectul global asupra mortalității O analiză detaliată care a inclus 5 studii de anvergură a relevat efectele dietei vegetariene asupra mortalității. În cazul diferitelor maladii neoplazice colon, stomac, sân, ș. Aceste rezultate benefice au fost observate la persoanele ce au urmat dieta timp de minimum 5 ani. Analiza datelor demografice a relevat si un procent mai mic de fumători, de consumatori de alcool, mai mare de persoane ce fac sport în mod regulat si un index de masă corporală BMI mai mic în rândul vegetarienilor.

O meta-analiză similară, asupra două studii din Marea Britanie, a observat rate de mortalitate similare între vegetarieni și non-vegetarieni.

Scapa de simptomele artritei prin schimbarea alimentatiei

Acest studiu a clasificat participanții în consumatori frecvenți de carne, consumatori ocazionali de carne, pescatarieni, vegetarieni și vegani. Deși riscul global de a muri era vegetarienii nu au probleme articulare între cele 5 categorii, au fost observate câteva diferențe.

vegetarienii nu au probleme articulare fisură în tratamentul articulației cotului

Cifre similare au fost obținute în cazul cancerului pancreatic: vegetarienii, veganii și consumatorii ocazionali de carne aveau aproximativ jumătate din riscul consumatorilor frecvenți de a muri în urma acestuia. Un alt studiu din Marea Britanie a urmărit Și acest studiu a condus la concluzii similare: vegetarienii britanici au aceeași rată a mortalității ca non-vegetarienii. Un studiu mai recentpublicat în a analizat relația între dietă și rata mortalității într-o cohortă de peste Acesta a împărțit populația studiată în vegani, ovo-lacto-vegetarieni, pescatarieni, semi-vegetarieni și non-vegetarieni.

vegetarienii nu au probleme articulare reumatologul tratează artroza

Este de înțeles de ce dietei vegane, promovată ca fiind alternativa sănătoasă, i se atribuie proprietăți protective contra cancerului.

Deși se publică numeroase articole științifice pe aceasta temă, nu este pe deplin cunoscut efectul dietei vegane asupra incidenței neoplaziilor.

CE SPUN STUDIILE: despre dieta vegetariană

Un studiu ce a analizat o populație de peste Bolile cardiovasculare și dietele vegetariene O meta-analiză a 8 studii de amploare asupra populațiilor vegetariene din diferite țări și-a propus să înțeleagă influența diete vegetariene asupra riscului cardiovascular și mortalității din cauze cardiovasculare. Au fost urmăriți peste Acești factori includ hipertensiunea arterială, dislipidemia sau diabetul. Sursa foto: medicalnewstoday. Din această cauză, mor 2.

In tratamentul acestei boli, medicina alopata urmareste ameliorarea simptomelor de natura fizica si are ca scop oprirea procesului inflamator remisia boliiimbunatatirea functiei fizice si reducerea complicatiilor pe termen lung. Pentru aceasta se folosesc de obicei medicamente, iar in unele cazuri grave se ajunge chiar la interventia chirurgicala. Medicamentele antiinflamatoare prescrise au insa efecte secundare adverse si din aceasta cauza medicii prefera sa le foloseasca pentru un timp cat mai scurt posibil si in doze cat mai mici               Cu toate acestea, medicamentele si interventiile chirurgicale nu sunt singurele modalitati care ajuta pacientii sa-si gestioneze boala. Ceea ce mananci poate avea, de asemenea, un impact major asupra procesului inflamator ce se manifesta la nivelul articulatiilor.

Studiile de anvergură care au implicat un procent ridicat de vegetarieni au raportat în mod constant un index de masă corporală BMI mediu mai scăzut printre vegetarieni: Mens sana în corpore sano: Dieta vegetariană și sănătatea mintală Efectele dietei vegetariene asupra sănătății mentale nu au fost la fel de intens studiate precum cele asupra sănătății fizice. Un studiu asupra peste de germani vegetarieni și non-vegetarieni a descoperit o prevalență ridicată a afecțiunilor depresive și anxioase printre vegetarieni: Prevalență de Cel mai recent studiu în acest domeniu a urmărit 9.

vegetarienii nu au probleme articulare articulațiile genunchiului rănesc artroza

Aceștia din urmă au obținut un scor mediu de 5. Non-vegetarienii au obținut un scor mediu de 4.

vegetarienii nu au probleme articulare cât timp să tratezi artroza

Pentru mai multe detalii asupra acestui studiu, aici. O explicație a acestor rezultate ar putea fi conținutul nutritiv al dietelor vegetariene. Diverse studii au corelat nivelul de vitamina B12 și de acizi grași omega 3 cu funcția cognitivă și cu patologiile depresive, iar dieta vegetariană este cunoscută ca fiind săracă în acești nutrienți.

vegetarienii nu au probleme articulare dureri de umăr după o fractură a umărului

După cum a relevat vegetarienii nu au probleme articulare studiul asupra populației germane, menționat anterior, consumul de pește, un aliment bogat în acizi grași omega 3, prezintă o corelație negativă cu frecvența tulburărilor anxioase. Concluzii Dieta vegetariană corectă și echilibrată din punct de vedere nutrițional se corelează cu numeroase beneficii: risc mai mic de a dezvolta boli ischemice coronariene și cerebrale, diabet, hipertensiune arterială și anumite cancere.

🇷🇴De ce am devenit VEGETARIAN!?!

Numeroși alți factori ce țin de stilul de viață contribuie la acest efect protectiv: menținerea greutății în limite normale, abstinența de tutun și activitatea fizică regulată. Pe de altă parte, o dietă ce nu este suplimentată în nutrienți ce provin majoritar din alimentele de origine animală precum acizii grași omega 3 și vitamina B12 se corelează cu apariția tulburărilor anxioase și depresive, și ar putea chiar reprezenta un factor de risc cardiovascular.

Citește și:.

Se agită până când iodul devine incolor și aspirina se topește. Să ne ungem.